vrijdag 13 september 2013

Lekker bezig!

Hoi!!

Vandaag een vrije dag, maar dan ook écht een vrije dag. Dus na wat klusjes heb ik koffie gezet, m'n kralen bakken tevoorschijn gehaald en ben ik lekker bezig geweest. Héérlijk!
Nog een wrap armband gemaakt. Met uitgesproken kleuren, helemaal mijn kleuren, die ik iemand zag gebruiken op een workshop. Geïnspireerd!!


Weer heel anders, maar dat vind ik dan juist weer zo leuk!


Ook deze armband wel eerder gemaakt, maar door weer eens heel andere kralen te gebruiken, weer een andere uitstraling.
Platte ronde, een beetje transparante kralen. Petrol kleurig, op de foto lijkt het blauwer...

Nog meer gemaakt hoor, maar dat bewaar ik voor later ;-)

Gezellige avond verder!!

groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Superleuk Cornelie! Wat een mooie zilveren sluitingen heb je gebruikt...wow! Wil ik even het adresje van ;-). Ik hoop dat we snel een keer samen aan de slag gaan!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer dat ik op woensdag moet werken. Ik zou graag naar de workshop Bij Oma Dee willen komen... Heel mooi zijn deze kleuren, ook mijn ding (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kleurencombinatie voor de eerste armband, echt super leuk, fris en fruitig! De blaadjes er aan en de sluiting met de bloem zijn ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je zo lekker bezig kon zijn vandaag, genieten is dat. En helemaal als het dan ook nog eens wil lukken! Ziet er weer mooi uit in je favo kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi allebei, ik kijk al uit naar Woensdag...zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk. Die wraparmband is geweldig, leuk dat gevlochten leer erdoorheen en die kleuren *zucht*. Die andere is ook top!

    Fijn weekend!
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen