dinsdag 5 juli 2016

Het regent bestellingen!

Hoi!!

Het is zo leuk! De laatste weken komen er achter elkaar bestellingen, van diverse kanten binnen gedruppeld. Van bekende maar ook onbekende....dus ik ben lekker met mijn kralen bezig.


Een setje met wat grotere kralen, ook erg leuk!


De inmiddels bekende setjes van drie, in diverse kleuren.


Verschillende bedels...


Mooie wit tinten.


Petrol groen, met een tikkie zilver




Naturel tinten, met de vraag of ik ook een Boeddha bedel had. Ja!

Ik heb nog een aantal bestellinkjes liggen. Deze moet ik nog afmaken.
Daarnaast ook een super leuke vraag van een bedrijfje...daar ben ik nu ook druk mee...maar daarover later meer.

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa dit witte bovenaan :) Oeh wat zijn ze allemaal gaaf! Neme je ook nog wat showmodellen mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen